• Oblečením

    Michael Kors

    Michael Kors Snoubení ležérně – sportovního stylu u jemností a něžnou elegancí ženských křivek, je základní myšlenka módní značky amerického návrháře a talentovaného mistra módy Michaela Korse. Americký návrhář s vlastní značkou Kors zakládá vlastní značku v roce 1981 a v té době je již známým módním návrhářem na americké pevnině. Výjimečný talent se záhy projevuje a smysl pro luxus prodává brzy po celém světě. Ideálem jeho tvorby je vysoká, velmi štíhlá žena, které sluší černá a jež ji dokáže nosit s noblesou a elegancí. Právě pro takovou ženu Kors tvoří a je to právě taková žena, která se v různých odvětvích pohybuje ve světě showbyznysu. Pro koho tvořit a za kolik peněz Moc dobře…

  • Oblečením

    Tommy Hilfiger

    Tommy Hilfiger Se sto padesáti dolary v kapse začal Tommy Hilfiger žít svůj americký svět. Úprava džínů Jako mladý, osmnáctiletý student jezdil autobusem do New York City, kde kupoval džíny a doma je pak upravoval, zejména ty zvonovitého střihu, které přicházely do módy. Následně džíny prodával. A šly, jak se říká „na dračku“. O jím upravené džíny byl obrovský zájem, dával totiž lidem to, co chtěli a co se jim líbilo. Díky tomu mohl brzy představit svoji první kolekci. Svoji nabídku rozšířil a založil také vlastní značku, jenže nedostatkem zkušeností a přílišnou horlivostí se mu podnikání nezdařilo a zbankrotoval. Bankrot ho nezastavil, naopak posílil Nevzdal se a po nějakém čase „šel…

  • Oblečením

    Coach

    Coach Příběh o tom, jak se v Americe dělá Francie. Milovníci módy se obvykle dělí na příznivce temperamentní, volné, svěží, sexy a vášnivé Itálie anebo elegantní, luxusní a drahé Francie. Evropa v Americe Miles Cahn, zakladatel značky Coach se nejspíš přikláněl k francouzskému luxusu, protože se výrazně inspiroval hned ve dvou výrazných francouzských značkách. Znalci módy bude jasné, že jde o značku Hermés, kde je nápadná podobnost s logem a pak nabízených sortiment, který si rozumí s tvorbou Louise Vuittona. Potřeby pro cestující V Cahnově tvorbě však není nutno spatřovat nějaký úmysl o kopírování. Prostě si uvědomoval, že aktuální potřeby cestujících Američanů směřují ke kvalitním zavazadlům a taškám. Při své…