• Oblečením

    Etro

    Etro Smysl pro krásu a estetické cítění. Tradiční vytříbený vkus rodiny, která má opravdový cit a libuje si v cestování i poznávání nových krajů a zvláštních etnických skupin. Prezident a 3+1 To je módní značka Etro, rodinný podnik, jehož prezidentem je sám zakladatel Gimmo Etro a současně řídí prosperující firmu spolu se svými třemi syny a dcerou. Důvodem, proč se rozhodl italskou značku v Miláně roku 1968 založit, bylo přinést kultivovaný životní styl a zušlechtit textilie pro oděvní výrobu. Velice zvláštní vkus V kolekcích značky Etro se odráží smysl pro krásu, umělecké cítění a vůbec zvláštní a nadnesený vkus. Výroba oděvů však podnikavému Gimmovi nestačila. V roce 1981 tak představil bytový textil. Ubrusy, potahy,…

  • Oblečením

    Costume National

    Costume National Pohádka na téma, jak se dva bratři, se zájmem o módu, dostali do převelikého světa módy. To je značka Costume National, která čerpá ze všech koutů světa, a její zakladatelé se učili přímo od velikánů paní módy. Bratří, jak se patří Italští bratři Ennio a Carlo Cappasiové byli snad od mala nadšenci módy a módního světa. Proto, když se měli rozhodnou pro budoucí povolání, ani chvilku neváhali a vrhli se na dráhu módních návrhářů. Aby však načerpali skutečně potřebné informace, odchází každý do učení k největším mistrům tehdejší, ale i současné módy. Všude dobře, doma nejlíp Ennio jde na vyučenou až do vzdáleného Japonska a učí ho samotný Yohji…